در Antihero شما نقش یک Spymaster را بازی می کنید که تشکیلاتی را در شهری قدیمی اداره کرده و با یک یا چند بازی باز دیگر رو به رو می شود. بازی بسیار مهیج و جالب است و آموختن عملکردش بسیار ساده است. تجربیات من معمولا از بخش دونفره بوده است و جالب اینجاست که دو راه متفاوت برای بازی دونفره وجود دارد. از آنجایی که Antihero نوبتی است، می توانید در زمان واقعی در مد “Live” بازی کرده، یا با دوستانی که برای بازی با آنها وقت ندارید رقابتی راه بیندازید که با email به شما اطلاع می دهد چه زمانی نوبتتان آماده ی بازی است. بازی اظهار دارد این رقابت ها معمولا تا چند روز به طول می انجامند.

 

Antihero

 

در گیم پلی همه چیز ساده است. همه ی کاری که باید انجام دهید اشاره، کلیک و تأیید است. با تنها پایگاه خود به عنوان Spymaster شروع می کنید. وظیفه ی Spymaster کاوش منطقه ای که باید با آن کار کنید و سرقت از ساختمان های موجود در راه است. هر پایگاهی که در آینده می سازید تنها تا جایی که Spymaster پیشروی کرده حق جلو رفتن دارند. اولین حرکتتان جلو بردن Spymaster و رسیدن به پایان است. پایان یک نوبت بدین معناست که همه ی پایگاه های غیر جنگی به مرکز برگشته و در حرکت بعد از نو شروع می کنند. نگران نباشید، پیشروی در منطقه ای که قبلا کاوش کرده اید هزینه ای ندارد.

 

Antihero

 

در میان ساختمان هایی که اکتشاف می کنید، تعدادی ساختمان استراتژیک وجود دارند که می توانید فتح کنید تا به پول و research point هایی به شکل فانوس برسید. بردن در Antihero مستلزم تکمیل تعداد مشخص شده ای از اشیاء کلیدی قبل از حریف است. همیشه هدفی برای کشتن در حال پرسه زدن در خیابان ها و یا تکه ای از افشای یک باج گیری وجود دارد، و هر نقشه راه منحصر به فرد خود را برای دستیابی به objective point داراست.

 

Antihero

 

بخش فزون خواه ذهن من چند مد یا پایگاه دیگر را به شدت می پسندید و مطمئنا دوست دارم بدانم یک رقابت چهارنفره چگونه می تواند باشد. ولی بازی کوچک و به همین دلیل ساده و زیبا باقی مانده، و این چیزی است که Antihero را تا این اندازه لذت بخش می سازد.